NÁŠ PŘÍBĚH

Ludwig Müller zakládá malou mlékárnu
ve vesnici Aretsried (přibližně 80 km
od Mnichova).

1938 Alois Müller přebírá po svém otci Ludwigu vedení mlékárny.

1950

Po ručních a koňských povozech se mléko od roku 1950 pohodlně rozváželo traktorem, od roku 1973 s vlastním sběrným vozem. V pozadí můžete vidět původní továrnu a člena rodiny Müller na traktoru.

Velké množství inovací v procesech i výrobcích, rozvoj distribuční sítě, reklamní kampaň po celém Německu.

1971

Theo Müller začíná vést mlékárnu se čtyřmi zaměstnanci.

1980

Rozvoj vlastní logistické sítě (Culina) a výroby obalů (Optipack).

1980

Mléčná rýže je úspěšně uvedena na trh a postupně se dostává do srdcí spotřebitelů.

1983

Revoluce na trhu s mlékem a mléčnými výrobky: Uvedení prvního chlazeného trvanlivého ochuceného mléka Müllermilch, které se stává synonymem pro značku Müller.

1984 Zcela nový a hravý koncept jogurtu ve dvoukomorovému kelímku.

1987

Vstup na britský trh.

1992

Založení vlastní továrny. V roce 1994 proběhla akvizice mlékárny v Leppersdorfu (přibližně 20km od Drážďan).


1995

Vstup na italský trh.

V roce 2000 proběhla akvizice státem vlastněné mlékárny Weihenstephan.

2003 Založení holdingu Müller Group. Akvizice dezertů pod značkou Nestlé a LC1 pro německý trh.

2004

Akvizice značky Almhof
brand v Holandsku.

2007

Joint venture v Izraeli, Rumunsku a Bulharsku.

2008

Zahájení vstupu do zemí střední Evropy. V březnu 2008 Česká a Slovenská republika a v prosinci Polsko.

2010

Akvizice mlékárny Pragolaktos.

2010 Pod názvem Gracie je představen na trh jogurt, který má poctivou, lahodnou chuť a velké množství čerstvého ovoce.

2010

Lahodný kávový nápoj Müller Kaffee přináší vyvážený poměr kávy Arabica s mlékem a příjemně osvěží.

Ovocný nápoj Fructiv obsahující ovocnou dužinu a důležité vitamíny vstupuje na trh v roce 2010.

2012 Převzetí britské mlékárny Robert Wiseman. Vstup na americký trh, spojení se společnosti Pepsi Co. a vytvoření společné značky Müller Quaker.

2014 JOGURT S PODMÁSLÍM

Nová značka Esencia jako první přináší podmáslí ve spojení s lahodným ovocným jogurtem.

2014

Jogurt Froop se stává novinkou roku na českém trhu.

2017 Uvedení nového výrobku Müllermilch Snack ve formě tyčinky s mléčnou náplní mezi dvěma měkkými a lahodnými piškoty.

2018

Revitalizace značky jogurtů MIX s novým jedinečným designem a neodolatelnými příchutěmi.

2019

První mléčný dezert od Müllera ve velkém rodinném balení dostupný ve třech delikátních příchutích.

A příběh pokračuje ...