NÁŠ PŘÍBĚH
1938 Alois Müller přebírá po svém otci Ludwigu vedení mlékárny.
1950
Po ručních a koňských povozech se mléko od roku 1950 pohodlně rozváželo traktorem, od roku 1973 s vlastním sběrným vozem. V pozadí můžete vidět původní továrnu a člena rodiny Müller na traktoru.
Velké množství inovací v procesech i výrobcích, rozvoj distribuční sítě, reklamní kampaň po celém Německu.
1971
Theo Müller začíná vést mlékárnu se čtyřmi zaměstnanci.
1980
Rozvoj vlastní logistické sítě (Culina) a výroby obalů (Optipack).
1983
Revoluce na trhu s mlékem a mléčnými výrobky: Uvedení prvního chlazeného trvanlivého ochuceného mléka Müllermilch, které se stává synonymem pro značku Müller.
1984 Zcela nový a hravý koncept jogurtu ve dvoukomorovému kelímku.
1987
Vstup na britský trh.
1992
Založení vlastní továrny. V roce 1994 proběhla akvizice mlékárny v Leppersdorfu (přibližně 20km od Drážďan).
1995
Vstup na italský trh.
2003 Založení holdingu Müller Group. Akvizice dezertů pod značkou Nestlé a LC1 pro německý trh.
2004
Akvizice značky Almhof
brand v Holandsku.
2007
Joint venture v Izraeli, Rumunsku a Bulharsku.
2008
Zahájení vstupu do zemí střední Evropy. V březnu 2008 Česká a Slovenská republika a v prosinci Polsko.
2010 Pod názvem Gracie je představen na trh jogurt, který má poctivou, lahodnou chuť a velké množství čerstvého ovoce.
2010
Lahodný kávový nápoj Müller Kaffee přináší vyvážený poměr kávy Arabica s mlékem a příjemně osvěží.
Ovocný nápoj Fructiv obsahující ovocnou dužinu a důležité vitamíny vstupuje na trh v roce 2010.
2012 Převzetí britské mlékárny Robert Wiseman. Vstup na americký trh, spojení se společnosti Pepsi Co. a vytvoření společné značky Müller Quaker.
2014 JOGURT S PODMÁSLÍM
Nová značka Esencia jako první přináší podmáslí ve spojení s lahodným ovocným jogurtem.
2017 Uvedení nového výrobku Müllermilch Snack ve formě tyčinky s mléčnou náplní mezi dvěma měkkými a lahodnými piškoty.
2018
Revitalizace značky jogurtů MIX s novým jedinečným designem a neodolatelnými příchutěmi.
2019
První mléčný dezert od Müllera ve velkém rodinném balení dostupný ve třech delikátních příchutích.